Klanten portaal vernieuwd

Klanten portaal vernieuwd

Ons portaal voor klanten is vernieuwd en uitgebreid. Dit is vooral goed nieuws voor klanten die samen met ons werken op het gebied van software ontwikkeling.


Zo is het mogelijk de sprint en backlog zelf te beheren als Product Owner. Gebruikers kunnen makkelijker problemen aanmelden door een email te sturen. Een overzicht van de communicatie is te zien door in te loggen. Ook kan je dan eventuele vragen beantwoorden om herstel te bespoedigen.

Inzicht in taken en uren is ook direct beschikbaar. Op termijn willen we het portaal verder uitbreiden met inzicht in facturen, openstaande opdrachten en digitaal ondertekenen van documenten. Hiermee wordt samenwerken met NetCare nog makkelijker. Geen documenten meer printen, ondertekenen, scannen en terugsturen maar eenvoudig met 1 klik goedkeuring geven.

Voor de klanten die we van advies dienen bieden we al ons platform MyVox aan om informatie te delen, discussies te voeren en samen te werken in groepen. Op termijn willen we ook die mogelijkheid aanbieden als geïntegreerd geheel.

NetCare Portaal
Gerard

Gerard

Gerard is met name actief als consultant of IT architect. Met enorm veel ervaring bij grote organisaties kan hij bijzonder snel een probleem ontrafelen en naar een oplossing toewerken. Gecombineerd met economische achtergrond zorgt hij voor zakelijk verantwoorde keuzes.