NetCare logo

Support

    Gerard Kanters

    Support

    Categorie: market:Producten
    Door Gerard Kanters
    Referentie nummer: 15264



    Contact Gerard Kanters

    Service & Support

    Regelmatig ondersteuning nodig van specialisten maar u weet nog niet waar en wanneer ? Dan is de NetCare service kaart een makkelijke manier om tegen aantrekkelijke tarieven een flexibele schil toe te voegen.

     

    Vormen van ondersteuning

    Met onze  Servicekaart heeft u de beschikking over verschillende vormen van support:    

    e-mail, telefonisch én on-site support.

    U kunt onze flexibele Servicekaart inzetten bij alle vormen van support die NetCare levert, van helpdesk, systeembeheer, software ontwikkeling tot consultancy en project management.

     

    Extra voordelen

    • Aanzienlijk prijsvoordeel ten opzichte van het standaard tarief .
    • U kunt gebruik maken van e-mail & telefonisch support op basis van fair use policy
    • U heeft recht op twee gratis e-mail of telefonisch support aanvragen per maand.
    • Bij on-site support brengt NetCare binnen een straal van 50 km rondom Mierlo géén voorrijdkosten in rekening.

     

    Responsetijden

    Op e-mail en telefonisch support wordt door NetCare een responsetijd van 4 uur afgegeven. 

    Op on-site support wordt door NetCare een responsetijd van 8 uur afgegeven.

     

    Servicekaart Tarieven

    Servicekaart   250 strippen €    1.550,=

    Servicekaart   500 strippen €    2.850,=

    Servicekaart 1500 strippen €    8.100,=

    Servicekaart 2500 strippen €  13.250,=

    Servicekaart 5000 strippen €  25.000,=

     

     image

     

     image

    On-site service en software development 

    Minimale afname 1 dagdeel (4 uren)